Perma-Sharp Super Mesjes

Inleiding

De Perma-Sharp Super mesjes zijn afkomstig uit Rusland en worden net als de Astra SP mesjes, geproduceerd door P&G.

Deze mesjes werden voorheen overigens in Turkije geproduceerd, en P&G heeft dit merk gekocht zodat ze daarmee de Turkse markt mee konden betreden.

Verpakking

De Perma-Sharp Super mesjes worden per vijf mesjes verpakt in en individueel zijn deze mesjes in twee wikkels verpakt.


Perma-Sharp Super Mesje

Gebruikservaring

Ik heb het Perma-Sharp Super mesje getest in combinatie met mijn Edwin Jagger DE89L krabber, en ik vond het mesje erg smooth aanvoelen. Ook heb ik het gevoel dat dit een erg scherp mesje is en ik vind het mesje erg vergevensgezind.

De duurzaamheid van dit mesje is dik in orde en zelfs bij de vijfde scheerbeurt voelde het mesje nog steeds smooth en vergevensgezind aan. Ik had waarschijnlijk nog wel een zesde scheerbeurt uit dit mesje kunnen halen, maar dat risico wou ik deze keer niet nemen.

Prijs en verkrijgbaarheid

De Perma-Sharp Super mesjes zijn online goed verkrijgbaar, maar worden helaas maar bij een Nederlandse webwinkel verkocht en dat is Barbiere di Figaro waar ze per pakje van 5 mesjes € 2,25 kosten.

Als je deze mesjes goedkoop in bulk wilt kopen kun je dit het beste doen via Bestshave $ 20,00 voor 100 mesjes of per pakje $ 1,15 en via eBay voor $ 22,90 inclusief verzending, of $ 14,99 voor 50 mesjes.

Conclusie

Ik persoonlijk vind dat de Perma-Sharp Super mesjes erg goed zijn, alleen in vergelijking met Astra SP mesjes vind ik deze mesjes nogal aan de dure kant.

De prijs-kwaliteitsverhouding van deze mesjes vind ik niet slecht maar ook niet goed, eigenlijk dus ertussen in. Ik zou deze mesjes waarschijnlijk wel kopen als ze lokaal in Turkije* voor zo'n € 1 a € 1,50 per pakje verkocht worden.

*Ik ben alleen niet van plan om op korte termijn naar Turkije op vakantie te gaan.


Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.