La Toja Scheerstaaf

Inleiding

La Toja is een Spaans cosmetica merk welke eigendom is van Schwarzkopf & Henkel. En het merk is vernoemd naar het gelijknamige eiland La Toja welke bekend staat vanwege zijn helende warm water bronnen.

Op internet staat deze scheerstaaf erg goed bekend en behoort deze voor vele dan ook tot hun favoriete scheerstaaf en dat is niet alleen vanwege de scheerzeep zelf, maar ook vanwege de verpakking.

Verpakking

De La Toja scheerstaaf komt in een handige reishouder en onderscheid zich daarmee ten opzichte van andere merken in dezelfde prijsklasse zoals Palmolive en Wilkinson Sword bijvoorbeeld.


La Toja Scheerstaaf

Voor de rest is de verpakking hetzelfde als de meeste andere scheerstaven. En zit de scheerzeep dus in een houder, wat makkelijkere maakt met aanbrengen van de scheerzeep.




Werking en geur

De scheerzeep op mijn gezicht aanbrengen ging heel makkelijk door de scheerstaaf een paar keer in het water te dompelen en daarna op mijn nat gezicht aanbrengen.

De scheerzeep laat zich makkelijk opkloppen en resulteert in scheerschuim van hoge kwaliteit welke voldoende is voor twee a drie passes en beschermd de huid goed en zorgt ervoor dat de krabber soepel over de huid glijdt.

De geur vind ik moeilijk te omschrijven, maar ik vind het zelf een prettige zachte geur die niet overheersende is. Op het internet word de geur door vele omschreven als een amandelgeur, maar helaas weet ik niet hoe amandel ruikt.


Prijs en verkrijgbaar

De La Toja scheerstaaf is online goed verkrijgbaar en word onder andere verkocht door webshops die in Spaanse producten handelen, maar ook de scheer webshops zijn van de partij.

Bij zowel Barbiere di Figaro € 3,25 en bij Shave and More € 3,50 is de La Toja scheerstaaf goed verkrijgbaar.

Maar deze blog zou niet goedkoop natscheren heten als ik niet de goedkoopste optie zou noemen en dat is rechtstreeks uit Spanje via eBay voor € 2,80 + € 2,35 verzendkosten en ik zelf heb hem zelf ook bij deze verkoper gekocht.

Conclusie

De La Toja scheerstaaf heeft een goede prijs-kwaliteitsverhouding en komt daarnaast ook nog in een handige reishouder en dat maakt deze scheerstaaf uitermate geschikt voor mee op reis.

De La Toja scheerstaaf is wat mij betreft een van de beste scheerstaven die je in deze prijsklasse kunt krijgen en hij deelt voor mij de 1e plaats met de Wilkinson Sword scheerstaaf.

Mocht je op vakantie gaan in Spanje dan is La Toja zeker een must have om mee terug te nemen als souvenir.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.